Nasze Usługi


PCSpecialist jest czołowym europejskim integratorem systemów, specjalizującym się w budowie na zamówienie komputerów PC, laptopów, komputerów AiO i serwerów. Skupiamy się na tworzeniu wysokowydajnych systemów dla entuzjastów, graczy i profesjonalistów.

Sądzimy, że głównym motorem naszego dalszego rozwoju jest skupienie się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów w połączeniu z najlepszą obsługą w naszej branży.

  • Nasze systemy przechodzą kompleksowe testy wytrzymałościowe, aby zagwarantować, że otrzymujesz maksymalnie stabilny i wydajny komputer PC lub laptop.

  • Każdy system przechodzi kontrolę jakości, aby upewnić się, że wszystkie komponenty są prawidłowe i spełniają nasze wysokie standardy.

  • PCSpecialist oferuje obsługę wielojęzyczną dla zamówień międzynarodowych.

PROSTY W UŻYCIU KONFIGURATOR

Korzystając z naszej przyjaznej dla klienta strony internetowej, natychmiast przekonasz się, że nasze wysiłki rzeczywiście koncentrują się na doświadczeniu klienta. Mamy bardzo przejrzysty, prosty w obsłudze konfigurator, który pozwala klientowi zbudować komputer zgodnie ze swoimi wymaganiami.

Dzięki temu każdy wyprodukowany przez nas komputer PC/laptop/AiO jest dostosowany do potrzeb użytkownika i zoptymalizowany dla uzyskania maksymalnej wydajności.

Ultranowoczesny zakład produkcyjny

Procedura kontroli jakości

Każde zamówienie jest weryfikowane na podstawie naszej obszernej, wielopunktowej listy kontroli jakości.
Pozwala nam to utrzymać spójność w odniesieniu do wszystkich budowanych przez nas systemów, a także zagwarantować, że wszystkie zamówienia spełniają nasze surowe wytyczne dotyczące jakości.

Procedura testów wydajności/obciążeniowych

To jeden z najważniejszych etapów procesu produkcyjnego.

Każdy pecet, laptop i komputer AiO poddawany jest zindywidualizowanym testom wykonywanym przez naszych doświadczonych techników. Testowanie sprzętu wiąże się z wysokim obciążeniem procesora i wielokrotnym ponownym uruchamianiem komputera, co pomaga zidentyfikować potencjalne usterki lub problemy w systemach chłodzenia. Wszelkie wykryte usterki są usuwane przed ponownym testowaniem systemu.

Dopiero gdy system pomyślnie przejdzie wszystkie testy, rozpoczyna się następny etap produkcji.

Centrum telefoniczne

W PCSpecialist zatrudniamy 57 doskonale przeszkolonych pracowników wsparcia technicznego, których zadaniem jest zapewnienie Ci wsparcia na najwyższym poziomie. Bez względu na to, czy jesteś klientem wymagającym wsparcia technicznego, czy też nowym klientem potrzebującym porady w sprawie nowego komputera, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Obsługiwane języki: polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, szwedzki, duński, fiński i portugalski.

Jesteśmy otwarci Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00.

Pracujemy w święta państwowe

Oferujemy następujące opcje gwarancji:

Usługi gwarancyjne

Gwarancja na części

Naprawa gwarancyjna

Pokryte koszty odbioru

Pomoc techniczna w zakresie sprzętu

Koszt pomocy technicznej w zakresie sprzętu

3 lata „Standard”

2 Lata

3 Lata

1 Miesiąc Dożywotnia

3 lata „Silver”

2 Lata

3 Lata

1 Rok Dożywotnia

3 lata „Gold”

2 Lata

3 Lata

2 Lata Dożywotnia

3 lata „Platinum”

3 Lata

3 Lata

3 Lata Dożywotnia