Ile czasu zajmuje dostawa?

Jeżeli masz pytania dotyczące dostawy, kliknij tutaj.

Czy mogę do Was zadzwonić?

Możesz skontaktować się z PCSpecialist, dzwoniąc pod numer:

22 104 42 91

Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00.

Możesz to zrobić w punkcie „1) WYBÓR OBUDOWY”.

Pamiętaj, że rozmiar obudowy musi być mniejszy niż 600 mm x 300 mm x 630 mm, a jej waga poniżej 24 kg.

Wpisz numer zamówienia w pierwszym wierszu adresu i prześlij obudowę bezpośrednio do nas. Pamiętaj, że to Ty musisz upewnić się, że podzespoły wybrane w ramach specyfikacji zmieszczą się w obudowie.

Jedynymi systemami operacyjnymi, które oferujemy i obsługujemy są Windows 11 Home i Professional. Możesz zakupić komputer bez systemu operacyjnego i zainstalować własny, jednak wówczas musisz pamiętać, że nie będziemy w stanie zaoferować wsparcia w przypadku wystąpienia problemów z oprogramowaniem.

Zazwyczaj nasze karty graficzne NVidia produkowane są przez firmę Zotac lub Palit, czasami jednak oferujemy karty innych marek. Chociaż nie dostarczamy kart z „Founders Edition”, wszystkie karty są wyposażone w chip NVidia, jedyne różnice pomiędzy kartami poszczególnych marek to ich rozmiar, wygląd, wentylatory i gwarancja. Jeśli chcesz sprawdzić, jaką markę mamy obecnie w magazynie, prosimy o kontakt.

Nie, sprzedajemy wyłącznie kompletnie wyposażone systemy, wszystkie kluczowe komponenty muszą zostać zakupione, ponieważ każdy system musi być w pełni operacyjny przed wysyłką. Niemniej jednak oferujemy gwarancję otwartą na obudowę, co pozwala na instalację własnych komponentów. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z treścią naszego regulaminu:

Nie, sprzedajemy tylko w pełni wyposażone systemy. Niemniej jednak oferujemy modernizację większości podzespołów zakupionych u nas systemów.

Nie oferujemy takiej usługi, lecz jeśli zdecydujesz się sprzedać swój sprzęt, możesz przenieść gwarancję za pomocą opcji „Sprzedajesz komputer?
Przenieś gwarancję” na Twoim koncie.

Nasz zakład położony jest w Heerlen Limburg, Zachęcamy do osobistego odbioru zamówień z naszego zakładu, przy czym odradzamy zwiedzanie obiektu, gdyż nie jest on przystosowany do tego celu.

Zazwyczaj otrzymujemy przelewy bankowe w ciągu 1–2 dni roboczych. Po otrzymaniu płatności, Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji. Należy pamiętać, że nawet w przypadku wybrania przez klienta opcji obsługi w trybie przyspieszonym, nie przystąpimy do realizacji zamówienia, dopóki nie otrzymamy płatności.

Zazwyczaj płatności zawodzą z powodu wprowadzenia nieprawidłowego adresu rozliczeniowego, niewystarczających środków na koncie lub odrzucenia płatności przez bank. Skontaktuj się ze swoim bankiem.

Po przetworzeniu zwrotu pieniądze powinny wpłynąć z powrotem na Twoje konto w ciągu 3–5 dni roboczych.

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz śledzić jego realizację na naszej stronie internetowej, po zalogowaniu się na swoje konto PCSpecialist.

Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, UPS wyśle Ci numer, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki.

Przygotowanie do montażu jest najdłuższym etapem, który uzależniony jest od aktualnej liczby zamówień oraz stanu magazynowego. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli to potwierdzić.

Etap montażu zazwyczaj trwa 1–2 dni robocze, a faza testowa – do 2 dni roboczych (lub 4 dni robocze, jeśli zamawiasz sprzęt z systemem chłodzenia cieczą). Wyślemy Ci aktualizacje e-mailem, gdy Twoje zamówienie zostanie zmontowane, gdy będzie w fazie testów i gdy zostanie wysłane. Pamiętaj, że weekendy i święta państwowe
nie są klasyfikowane jako dni robocze.

Oferujemy dwie opcje realizacji zamówienia w trybie przyspieszonym:

  • - 3 dni robocze
  • - 5 dni robocze

Jeśli zamówienie zostanie złożone przed południem, dzień ten będzie liczony jako pierwszy dzień realizacji zamówienia w trybie przyspieszonym. Pamiętaj, że weekendy i święta państwowe nie są klasyfikowane jako dni robocze.

Korzystamy głównie z usług firmy kurierskiej UPS.

Aby zażądać upoważnienia do zwrotu materiałów (RMA), zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji „Moje zwroty”, a następnie kliknij „Zażądaj upoważnienia do zwrotu materiałów (RMA)”. Pamiętaj, że jeśli Twoje zamówienie nie jest już objęte gwarancją, naliczona zostanie opłata za robociznę za odbiór i zwrot sprzętu (chyba że dostarczysz nam go osobiście lub skorzystasz z usług kurierskich na własny koszt). Jeśli masz wątpliwości, czy potrzebujesz numeru RMA, skontaktuj się z nami.

Zazwyczaj proces RMA trwa do 2 tygodni, w zależności od zakresu napraw, stanu magazynowego i złożoności problemu. Technik będzie na bieżąco przekazywał Ci aktualne informacje o stanie Twojego sprzętu.

Oznacza to, że Twój sprzęt dotarł do nas, lecz nie został jeszcze zeskanowany. Zazwyczaj następuje to w ciągu 24 godzin.

Tak, po przeprowadzeniu diagnostyki systemu, jeden z naszych techników wyśle Ci wiadomość z aktualizacją.

Ceny poszczególnych części zamiennych zostaną potwierdzone przez technika. Aby zapłacić za części, należy zalogować się na swoje konto PCSpecialist, przejść do sekcji „Szczegóły zamówienia”, a następnie „Moje zamówienia”, można również zapłacić przez telefon. Nasz numer kontaktowy to 22 104 42 91.

  • Komputery stacjonarne: oferujemy możliwość modernizacji wszystkich podstawowych komponentów z wyjątkiem procesora, płyty głównej i obudowy.
  • Laptopy: większość elementów naszych laptopów można zmodernizować, oprócz procesora i karty graficznej, gdyż w większości przypadków są one wlutowane na stałe.

Zaloguj się na swoje konto w serwisie PCSpecialist i przejdź do sekcji „Moje modernizacje”.

Tak, możesz kupić części u nas i zainstalować samodzielnie, lecz jeśli nie czujesz się wystarczająco pewnie, z przyjemnością zrobimy to za Ciebie.

W przeciwieństwie do większości producentów komputerów umożliwiamy użytkownikom otwarcie obudowy i zainstalowanie własnych podzespołów. Gwarancja nie straci ważności pod warunkiem, że zainstalujesz je prawidłowo i nie uszkodzisz komputera podczas lub w wyniku instalacji własnych komponentów. Nie oferujemy żadnego wsparcia technicznego dla tych komponentów ani podczas instalacji, ani w trakcie ich użytkowania, a wszelkie zwroty w ramach gwarancji, których przyczyną są awarie spowodowane przez własnoręcznie zainstalowane komponenty, będą podlegały opłacie za robociznę i koszty wysyłki. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu musisz zwrócić nam swój komputer, zdecydowanie zalecamy wcześniejsze wymontowanie tych komponentów, ponieważ nie ponosimy za nie odpowiedzialności.

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat opcji pakietów gwarancyjnych, co obejmują, a czego nie, kliknij tutaj.