Odbiór i zwrot gwarancji

Wykupując gwarancję odbioru i zwrotu, możesz mieć pewność, że nie poniesiesz żadnych kosztów w przypadku wystąpienia problemu – możesz po prostu zapakować komputer w oryginalne opakowanie, a nasz kurier zadzwoni do ciebie w dogodny dzień roboczy i umówi się na jego odbiór. Następnie naprawimy twój komputer i zwrócimy ci go bez żadnych opłat za przewóz.


Oferujemy następujące opcje gwarancji:

Usługi gwarancyjne

3 lata „Standard”

3 lata „Silver”

3 lata „Gold”

3 lata „Platinum”

Gwarancja na części

2 lata

2 lata

2 lata

3 lata

Naprawa gwarancyjna

3 lata

3 lata

3 lata

3 lata

Pokryte koszty odbioru

6 miesięcy

1 rok

2 lata

3 lata

Pomoc techniczna w zakresie sprzętu

Dożywotnia

Dożywotnia

Dożywotnia

Dożywotnia

Koszt pomocy technicznej w zakresie sprzętu

Standardowa stawka za połączenie

Standardowa stawka za połączenie

Standardowa stawka za połączenie

Standardowa stawka za połączenie

* Połączenia z numerami 03 są wliczone w standardowe minuty z telefonów komórkowych, jeśli są objęte umową, a także we wszelkich pakietach połączeń z telefonów stacjonarnych. Jeśli nie posiadasz pakietu połączeń lub korzystasz z połączeń płatnych indywidualnie, koszt połączeń jest taki sam jak w przypadku numerów 01 i 02.

Porównanie gwarancji z innymi firmami

Patrząc na opcje gwarancji oferowane przez daną firmę ważne jest czytanie między wierszami, aby zobaczyć, co faktycznie otrzymujesz, w przeciwieństwie do tego, co tylko ci się wydaje, że otrzymujesz. Niektóre firmy oferują „3-letnią gwarancję”, ale po przeczytaniu ich warunków oznacza to po prostu roczną gwarancję odesłania do bazy z dodatkową 2-letnią „gwarancją robocizny”. Często nie odbierają sprzętu za darmo, co sprawia, że ich pakiet gwarancyjny jest bardzo ograniczony (i potencjalnie o wiele droższy) w porównaniu z naszymi opcjami.

Wyłączenia gwarancji

  • Przypadkowe uszkodzenie.
  • Ogólne zużycie, niewłaściwe użycie, zaniedbanie lub uszkodzenie przez kupującego.
  • Nieprawidłowo zainstalowany towar.
  • Przegrzanie z powodu nadmiernego gromadzenia się brudu/kurzu.
  • Materiały eksploatacyjne (wkłady z tuszem, baterie itp.).
  • Odzyskiwanie danych i tworzenie kopii zapasowych danych, plików i programów.
  • Rozwiązanie problemu nieprawidłowo zainstalowanego/niekompatybilnego oprogramowania, które nie zostało dostarczone
  • Lekarstwo na wirusy.
  • Zgodność oprogramowania/sprzętu innych firm.

Informacje na tej stronie nie są wyczerpujące. Aby zapoznać się z pełnymi warunkami, kliknij tutaj.