AKTUALIZACJA COVID-19

W świetle ostatnich warunków ekonomicznych i społecznych związanych z koronawirusem (COVID-19), chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić minimalne zakłócenia w realizacji złożonych u nas zamówień.
Podjęliśmy kroki, aby upewnić się, że zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów pozostaje priorytetem, a także wdrożyliśmy różnorodne procedury zapewniające bezpieczne warunki pracy.

Mamy niewielką liczbę pracowników produkcyjnych, którzy postępują zgodnie z wytycznymi rządowymi i pozostają w izolacji, w odpowiedzi na co rekrutujemy również dodatkowy personel, który pomoże sprostać zapotrzebowaniu.

Liczba zamówień

COVID-19 spowodował, że PCSpecialist otrzymało duży napływ zamówień, prawdopodobnie z dwóch powodów:

  • Nastąpił wzrost liczby osób pracujących w domu, co spowodowało wzrost popytu na komputery, laptopy i komputery PC typu All-In-One.
  • Niektórzy ludzie mają obecnie więcej wolnego czasu, ponieważ są w domu i zwiększają wydatki na zakupy online.

Zarządzanie łańcuchem dostaw

Jako dostawcy zaawansowanych rozwiązań komputerowych tysiące firm na wielu kontynentach przyczyniają się do produkcji komponentów komputerowych. Mamy szczęście, że dysponujemy wystarczającą pojemnością magazynową z ponad 5-miesięcznymi zapasami niektórych produktów, ale niektóre linie produktów mogą w nadchodzących miesiącach napotkać ograniczenia. Staramy się minimalizować takie ograniczenia tam, gdzie to możliwe i oferujemy szeroką gamę produktów, które pozwolą na alternatywne wybory w przypadku niedostępności komponentu.

Czas realizacji

W wyniku powyższego może to wpłynąć na czasy realizacji, do których dążymy, prosimy zatem naszych klientów, aby w tym okresie wykazali się wyrozumiałością.
 
Dokładamy wszelkich starań, aby w miarę możliwości unikać wszelkich zakłóceń.

Obsługa klienta

Nadal można skontaktować się z zespołem obsługi klienta w zakresie sprzedaży i wsparcia technicznego przez telefon, mailowo lub za pomocą czatu na żywo w godzinach pracy. Ciągle mamy bardzo dużo pracy i w związku z tym zarówno obsługa telefoniczna, jak i mailowa trwa dłużej niż zwykle, dlatego też prosimy klientów o cierpliwość, jeśli chodzi o kontaktowanie się w celu uzyskania informacji o zamówieniu. Najbardziej aktualne informacje dotyczące zamówienia będą przekazywane za pośrednictwem automatycznych wiadomości e-mail, które wysyłane są na każdym etapie procesu produkcji.

Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, prosimy o kontakt pod numerem 22 104 42 91 w przypadku dalszych wątpliwości.

Aby zapewnić lepszą obsługę, używamy plików cookie. Przeglądaj dalej, jeśli chcesz, lub przeczytaj naszą politykę prywatności tutaj.