Niewymagane

Zobacz produkty

Gwarancja na martwe piksele

Wszystkie dostarczane przez nas ekrany notebooków są zgodne z normami ISO-9241-302, 303, 305, 307:2008 w odniesieniu do wad pikseli. Norma ISO dopuszcza jednak wady pikseli i ani producent, ani dostawca nie mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za wady mieszczące się w normie ISO.


Martwe piksele mogą być frustrujące, zwłaszcza w przypadku zakupu drogiego laptopa wysokiej klasy. Dlatego, aby chronić klientów przed ewentualnymi wadami pikseli, stworzyliśmy dwa bardzo przystępne cenowo pakiety, które zapewniają ochronę przed martwymi pikselami.


Jeśli w czasie określonym w wybranej przez użytkownika gwarancji braku martwych pikseli użytkownik dokona zgłoszenia martwego piksela, odbierzemy laptopa z jego lokalu i wymienimy ekran na model wolny od wad o takiej samej lub lepszej specyfikacji. Gwarancja obejmuje również wszelkie opłaty związane z odbiorem i ponowną dostawą laptopa oraz kosztami robocizny. Z usługi można korzystać nieograniczoną liczbę razy w okresie gwarancji.


Gwarancja braku martwych pikseli rozpoczyna bieg w dniu odbioru zamówienia, a wszelkie martwe piksele muszą zostać zgłoszone w okresie gwarancyjnym, aby można było dokonać wymiany.


Ekrany, które są pęknięte, uszkodzone lub zniszczone, nie są objęte gwarancją braku martwych pikseli, niezależnie od liczby niedziałających pikseli.


Niniejsza gwarancja nie obejmuje zakupionych monitorów zewnętrznych, a jedynie sam ekran notebooka.

Szczegóły modelu

Jasne piksele
Martwe (czarne) piksele
Połamany, uszkodzony lub pęknięty ekran
Wadliwy ekran
Objęte gwarancją